Ik wil mijn order potloden graag als cadeau naar een vriendin versturen. Kan dat? 
Natuurlijk kan dat. Je kunt het aangeven op het bestelformulier. Je kunt ook altijd even een e-mail sturen naar potlood@bloematwork.nl.

Kan ik mijn gepersonaliseerde potloden order nog annuleren nadat deze al is geplaatst?
Nee, in principe niet. Alle gepersonaliseerde orders lopen via een bestelformulier en e-mail. Zodra jij akkoord hebt gegeven voor de opdracht gaan wij ermee aan de slag. En wordt de machine ingesteld. Je kunt uiteraard altijd nog even aan ons vragen hoever we ermee zijn. Is er nog geen voorbereidend werk verricht dan kan het uiteraard wel.

Hoe kan ik betalen?
Betalen via de webwinkel kan via IDeal, Bancontant en PayPal. Gepersonaliseerde potloden worden vooraf a.h.v. een factuur via een bank  overgemaakt. Of er kan een betaallink worden verstuurd.

Hoe worden de potloden verstuurd?
Alle potloden worden altijd via PostNL verstuurd. Hierbij wordt gekozen voor een traceerbaar brievenbuspakketje. Zodat er nooit misverstanden kunnen ontstaan waar het pakketje zich bevindt. Kosten hiervoor zijn bij een normale niet franco zending binnen Nederland  € 3,95. Naar België is het helaas nog een beetje duur namelijk € 8,75 voor een niet franco pakketje.

Hoe lang duurt het voordat ik de potloden in huis heb?
Normale bestellingen worden binnen 48 verwerkt en verzonden. Streven is altijd eerder. Uiteraard met uitzondering van weekend- en feestdagen. Zodra de bestelling bij PostNL is gescand ontvang je de Track& Trace code. Normaal gesproken duurt het verzenden 1 tot 2 dagen.

Wat als mijn order beschadigd aankomt?
De potloden worden met de grootst mogelijke zorg verpakt. Standaard eerst in een hersluitbaar transparant zakje dat omwikkeld wordt met vloeipapier waarbij de potloodpunten nog eens extra beschermd worden. Daarna wordt afhankelijk van de grote van de zending gekozen voor een omverpakking in een luchtenveloppe of brievenbusdoos.

Hoe zit het met retouren?
Niet gepersonaliseerde potloden of overige artikelen kunnen binnen de wettelijk geldende termijn worden teruggestuurd. Uiteraard in de originele verpakking en onbeschadigd. Helaas dien je wel zelf te betalen voor de retourzending. Wanneer we het artikel in goede staat retour hebben ontvangen krijg je uiteraard je geld terug op dezelfde wijze als waarmee je hebt betaald.

Stuur ons voordat je iets retour gaat sturen even een e-mail: potlood@bloematwork.nl. Met vermelding; RETOUR. Je ontvangt dan van ons een adresetiket.

Waarom staat er op mijn factuur Bloem@work?
Uniek Potlood is een onderdeel van Bloem@work. Alle correspondentie en administratie verloopt via Bloem@work.

Heb je nog andere vragen? Neem dan even contact met ons op.